Co zrobić, gdy w lokalu usługowym nie ma jeszcze licznika? Z kim się skontaktować, by podłączyć go do sieci elektroenergetycznej?
Przejmujesz lokal, w którym nie ma licznika po poprzednim właścicielu? Nie wiesz, jakie kroki podjąć i chcesz poznać szczegóły?
Czym się kierować, by zapewnić sobie dobrą współpracę ze sprzedawcą energii? Na co w szczególności zwrócić uwagę?
Czym różnią się umowa kompleksowa i sprzedażowa? Który rodzaj umowy będzie korzystniejszy i jak dokonać tego wyboru?
Na jakie pytania musisz znać odpowiedź zanim wybierzesz taryfę? Jakie są podstawowe grupy przeznaczone dla firm i od czego zależy wybór właściwej?
Kupiłeś lub wynająłeś lokal i chcesz przepisać licznik energii na swoją firmę? Jakich formalności będzie to wymagało?
Co jest niezbędne do złożenia wniosku o zmianę mocy umownej lub grupy taryfowej? Jakie informacje należy podać we wniosku?
Dlaczego warto monitorować zużycie energii elektrycznej? Jakie urządzenia elektryczne kupować, aby zaoszczędzić?
Czy można dodać nowy lokal do istniejącej umowy na prąd? Jakie kroki należy podjąć i jakie dokumenty będą potrzebne?
Jakie są najlepsze rozwiązania do zdalnego monitorowania zużycia energii? Jakie korzyści mogą one przynieść?
Jakie korzyści daje instalacja fotowoltaiczna w lokalu usługowym? Jakie przepisy i wymagania sprawdzić przed montażem?